Przekonajmy się, czy pandemia koronawirusa nie uderzy w polską sieć marketów Żabka. Franczyza ta od jakiegoś czasu stanowi stały element przestrzeni miejskich i wiejskich – sklepy z zielonym logiem otwierane są na masową skalę. Czy to sukces, który będzie coraz większy? A może są jakieś czarne scenariusze dla sieci?
Żabka z sukcesem jak nigdy – 6 000 placówek w 2020 roku
Stało się. Żabka przekroczyła pewną granicę, której jeszcze nikomu się nie udało w Polsce pobić. Marketów z zielonym logiem w kraju nad Wisłą jest już 6 000. To ogromna ilość. Dla porównania największa sieć franczyzowa na świecie ma 37 000 lokali, które otwierane są w praktycznie każdym rozwiniętym kraju na świecie. Polska Żabka jest zaledwie 6 razy mniejsza, a istnieje jedynie w naszym państwie. Czy w tym szaleństwie kryje się metoda? Czy można zarobić na współpracy z siecią Żabka? Franczyza jest bardzo perspektywiczna – dziś o tym właśnie.
Żabka franczyza – zarobki w 2020 przekroczyły pewien poziom
Dziś franczyza Żabka działa w naprawdę wielu dziedzinach. Jest to jednocześnie największa sieć marketów, jak i największa sieć kawiarni w Polsce. Oczywiście nie mówimy o kwotach, które zarabia, a ilości lokali. Czy praca na rzecz takiego przedsiębiorstwa ma sens? Jak dobrze radzi sobie na tle konkurencji Żabka? Franczyza w tej kwestii ma pewne problemy, otóż… konkurencji brak. Model convenience store został zaadaptowany przez nią doskonale. Polskie realia nie sprzyjały nigdy takim lokalom, a jednak okazało się, że można odnieść imponujący sukces na tej płaszczyźnie. Żabka w tym momencie rywalizuje z kilkoma sieciami marketów, jednak żaden z nich nie ma tylu zasobów, tak dobrego systemu logistyki w skali kraju oraz przede wszystkim – co ma kluczowe znaczenie w przypadku tego modelu biznesowego – lokali. Wygląda na to, że to nie jedyne, co ma nam Żabka do zaoferowania.
Innowator – Żabka kreuje się na nowoczesną markę
Żabka to market, w którym łatwo jest wdrażać innowacje. Każda placówka wygląda tak samo – spójny dress-code obsługi, podobny asortyment, identyczne wyposażenie – mało kto doszukałby się w tym szansy na dodatkowe usprawnienia sprzedaży. A firma inwestuje – i to dużo. Innowacja w Żabce zawsze jest na pierwszym miejscu. Przykład? Skuteczność aplikacji Żappka. Jest ona bardzo dobrze oceniana przez użytkowników Google Play. Taktyka rozwoju firmy zakłada ekspansję w wielu kierunkach jednocześnie – wsparcie IT zarządzania firmą i budowania relacji z klientami jest kluczowe.
Żabka franczyza – zarobki dla nowych ajentów
W tym wszystkim nie brakuje poświęcenia uwagi na potrzeby ajentów. Dziś chcą oni zarabiać wiele. To urodzeni liderzy, tytani pracy, odważni kreatorzy sprzedaży. Ajenci Żabki mogą korzystać z indywidualnych kursów, które mają sprawić, że będą oni jeszcze skuteczniejsi. Co więcej, w każdym momencie mogą konsultować się z kolegami ekspertami, którzy doradzą im w kwestii poprawy rezultatów i relacji w zespole. Przez to zdobywają oni ogromne doświadczenie. Inwestycje nie kończą się na dokształcaniu ajentów. Każdy, kto zaczyna w najbliższym czasie współpracę z siecią Żabka, ma szanse na 16 000 złotych przychodu gwarantowanego netto. Czy to sporo? Dla wielu osób – tak. Czy to znak, że warto spróbować z franczyzą? Być może, jeśli macie państwo cechy, które wcześniej wymieniliśmy.
Warto przeczytać
- 19 marca 2022
::MainImage:: Meble tapicerowane występują praktycznie w każdym domu. Co więcej, również często możemy je znaleźć w biurach, poczekalniach i kawiarniach. Są...
Czytaj dalej- 18 stycznia 2022
Producenci, dystrybutorzy, dalsi użytkownicy i dystrybutorzy muszą poinformować wszystkich innych uczestników łańcucha dostaw, takich jak konsumenci, o zidentyfikowanych...
Czytaj dalej