Jak przedstawia się aktualne spojrzenie klientów na placówki franczyzowe? Czy koronawirus zrujnował ten sektor gospodarki? Jak sytuacja wygląda w Polsce? Jest ciekawie!

Poznaj najnowsze trendy w sektorze franczyzowym

Biznes znajduje wiele różnych kanałów, poprzez które może maksymalizować zyski, minimalizować koszty, tworzyć nowe standardy jakości i wyznaczać innowacje na przyszłe lata. Skąd w tym wszystkim miejsce na franczyzę? Odpowiedź jest prosta – tym wszystkim musi kierować człowiek. Dziś bierzemy na tapet słabą sytuacją franczyzy i sposób wyjścia z kryzysu.

Smutna prawda o franczyzach – wiele z nich jest w kiepskim stanie

Sieci franczyzowe zmagają się z licznymi problemami. Koronawirus uwypuklił największe problemy tego systemu. Jednocześnie niektóre sieci są w stanie wyciągać z tego odpowiednie wnioski. Jak jest z tym w praktyce? By zapoznać się z sytuacją, wystarczy wziąć pod lupę pewne popularne sieci fast foodów i sprawdzić oceny ich lokali w okolicy. Bardzo często są one negatywne albo bardzo mieszane. Problemem jest nie jakość jedzenia, którą tam serwują – każdy przecież zdaje sobie sprawę z tego, jak ta sytuacja wygląda. Problemem jest niewłaściwe zarządzanie. Franczyzobiorcy nie trzymają wystarczającego poziomu, nie umieją tego zrobić, nie czują wystarczającej solidarności z marką, starają się skupić jedynie na zysku, przez co de facto tracą, bo zyski czerpią z marży.

Jak sobie z tym radzą franczyzodawcy? Niektórzy postanowili zmienić taktykę. Zapewnić swoim kandydatom lepsze warunki zatrudnienia, jednocześnie dbając o to, by w szeregach firmy pracowały osoby o bardzo konkretnym profilu. Jakie są to osoby?

  • Ambitne – gotowe na wyzwania.    
  • Przedsiębiorcze – myślące w sposób zorientowany na zysk, rozumiejące grupę docelową.
  • Dbające o każdy szczegół – wymogi jakościowe w placówkach franczyzowych są dość ważne, franczyzobiorca powinien wiedzieć, jak tworzyć lokal zgodny z oczekiwaniami klientów.    
  • Chcące się rozwijać – to najważniejsze. Sprzedaż to nie jest sektor dla osób, które nie są w stanie myśleć innowacyjnie, dostosowywać się do nowej sytuacji, bo rozwój i edukacja to klucz do poprawy swoich rezultatów.

Do franczyz, które zaczynają już działać w tym kierunku, nawet zanim kryzys je spotka, należy Żabka. Franczyza z Polski, która osiągnęła w 2020 roku nie lada sukces, nie zamierza się poddawać.

Jeśli masz te cechy – szuka cię Żabka. Franczyza rekrutuje!

Jeśli interesuje cię praca na warunkach współpracy franczyzowej, mamy dla ciebie coś specjalnego. W 2020 Żabka dokonała odważnego kroku w przód – doskonała oferta dla początkujących ajentów jest bardzo korzystna. To aż 16 000 złotych netto przychodu gwarantowanego w wymiarze miesięcznym przez rok. Przy kwocie wejściowej 5 000 złotych jest to bardzo wysoka wartość. Czy to wszystko, co ma do zaoferowania Żabka? Franczyza cieszy się dobrą opinią!

Żabka – franczyza – opinie klientów

Żabka jest siecią, która charakteryzuje się rozpoznawalnością na poziomie 97%. Niemalże wszyscy Polacy kojarzą więc jej logo, produkty i usługi. To właśnie pozytywne opinie klientów budują skuteczną sprzedaż.

Żabka – franczyza – opinie na rok 2020 – czy warto współpracować?

Pytanie, które wielu osobom od razu przychodzi do głowy, kiedy patrzą na tak wysokie kwoty przychodu domyślnego, jest proste i brzmi: „czy warto?”. My na to pytanie nie odpowiemy – każdy musi sam zadecydować, czy chce brać udział w rozwoju sieci Żabka. Franczyza poszukuje kandydatów, których cechy wypisaliśmy powyżej. Jeśli je masz, może okazać się, że czeka cię wielka kariera!

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Warto przeczytać